ירקות

הירקות האורגניים שלנו בפיקוח אגריאור גדלים באופן טבעי מהאדמה הטובה והדשן הייחודי רק לנו.
מה שגדל אצלינו הם ירקות העונה והקטיף מהשדות נעשה יום יום.
אמנם אין לנו משלוחי ירקות אבל אפשר להגיע אלינו ולהנות מהתוצרת היומית אצלינו בחנות.
מגוון הירקות משתנה עם חלוף העונות

  • אפונת גינה
    אפונת גינה

    אפונת גינה, שייכת למשפחת הקטניות. מכיל ויטמיני B , מגנזיום, ברזל, חומצה פולית, אשלגן וסידן. מכילה כמות נמוכה מאוד של שומן ושיעור גבוה יחסית של סיבים תזונתיים. האפונה יכולה להוות גם מקור איכותי לחלבון וחומצות אמינו עבור טבעונים. אפשר לאכול אפונה טרייה לא מבושלת או לאחר בישול קצר.

  • בצל ירוק
    בצל ירוק

    הבצל הירוק עשיר במיוחד בבטא קרוטן. בנוסף הבצל עשיר בסידן ואשלגן. מומלץ במצבי בריאות כגון: מחלות לב וכלי דם, יתר לחץ דם, סוכרת סוג 2, כולסטרול גבוה ועוד. כמו כן הבצל הירוק עשיר בפיטוכימיקל נוגד חימצון בשם לוטאין המונע חימצון בעיקר בעיניים ולכן שומר על תקינות הראייה. לכן מומלץ לצרוך בצל ירוק במצבים של אובאיטיס, גלאוקומה וקטרקט.

  • קישוא
    קישוא

    תורם לחיזוק חיסוני, הוא עשיר בנוגדי חימצון הטובים להאטת תהליכי הזדקנות, שמירה על מראה עור בריא ועוד. כמו כן הקישוא יכול לסייע לדלקתיות יתר בגוף מאחר והוא מכיל חומרים אנטי דלקתיים.

  • מלפפון
    מלפפון

    המלפפון דל קלוריות, מכיל סיבים תזונתיים ומינרלים כגון סידן, אשלגן וויטמיני B. בגלל פעולת הניקוי שלו הוא מומלץ במצבי בריאות כגון אקנה, אקזמה, פסוריאזיס, עצירות ועוד.

  • חציל
    חציל

    חציל על קליפתו מהווה מקור לנוגדי חמצון סגולים המכונים אנתוציאנינים. אלה יכולים לסייע בהגנה מפני תהליכי הזדקנות ומחלות. החציל עשיר גם בנוגדי חמצון חשובים נוספים ממשפחת הפוליפנולים כגון חומצה כלורוגנית היכולה לתרום להפחתת הסיכון למגוון רחב של מחלות. החציל עשיר בסיבים תזונתיים מסיסים ובלתי מסיסים. 100 גרם חציל מבושל מכיל כמעט 10% ממנת הסיבים התזונתיים היומית המומלצת. הסיבים התזונתיים תורמים להסדרת פעילות מערכת העיכול, לשמירה על בריאות המעי ולהגנתו מפני תהליכים סרטניים, ולהאטה והפחתה בספיגה של חומרים מהמזון כמו סוכר וכולסטרול.

  • עגבניית שרי תמר
    עגבניית שרי תמר

    עגבניות קטנות ומתוקות. תורמת לחיזוק חיסוני • שומרת על הלב וכלי הדם • מסייעת בהפחתת כולסטרול • מאיטה תהליכי הזדקנות • טובה להרזיה בריאה • מכילה נוגדי חימצון חזקים • מסייעת להפחית לחץ דם גבוה • מכילה רכיבים אנטי סרטניים • עשירה בוויטמינים ומינרלים טובה לבלוטת הערמונית

  • חסה אורגנית
    חסה אורגנית

    החסה דלת קלוריות, עשירה בסיבים תזונתיים, פיטוסטרולים, בטא קרוטן וויטמיני B. כמו כן החסה עשירה במינרלים כגון סידן, מגנזיום ואשלגן. הצבע הירוק נוצר בגלל תכולת הכלורופיל שבעלי החסה, המקושר עם ניקוי רעלים. בגלל איכויות אילו החסה מומלצת מאוד במצבי בריאות כגון עצירות, כולסטרול גבוה, יתר לחץ דם, כבד שומני, עודף משקל ועוד.

  • בזיליקום
    בזיליקום

    בזיליקום או ריחן מצוי הינו צמח מרפא. אנו אוהבים להשתמש בו כתבלין אך יש לו יתרונות בריאותיים: משפר את חילוף החומרים, מונע הזדקנות מוקדמת, מחזק את העצמות, מקל על דלקת פרקים ואף מעלה את רמות האנרגיה.

  • שעועית לוביה
    שעועית לוביה

    שעועית לוביה שעועית ארוכה העשירה במיוחד בוויטמין A, ויטמין C , ויטמינים מקבוצה B, וכן במינרלים החשובים אשלגן, מגנזיום וסידן. הלוביה מהווה מקור לשישה ויטמינים מקבוצת B. ויטמינים אלה חיוניים לתהליכי הפקת האנרגיה בגוף, לחילוף החומרים של הפחמימות, החלבונים והשומנים, לתפקוד תקין של מערכת העצבים ועוד. חלקם יכולים גם לסייע בהפחתת הסיכון למחלות לב וכלי דם. לחומצה הפולית הנמצאת בלוביה ובירקות עלים ירוקים כגון פטרוזיליה, תרד וחסה, תפקיד חשוב בייצור התקין של הדנ"א. לכן יש לו חשיבות בתהליך ההתפתחות התקין של התאים ומכאן בהפחתת הסיכון לסרטן.

  • תירס סופר סוויט
    תירס סופר סוויט

    התירס האורגני שלנו נודע למרחקים. 2 סוגי תירס יש לנו השנה, שניהם מזן סופר סוויט, האחד בי קולור (לבן וצהבהב) והשני צהבהב כולו. את התירס שלנו אפשר לאכול ללא כל בישול, ואם מבשלים אז מספיקה דקה אחת במים רותחים...חוויה

  • במיה
    במיה

    במיה תאילנדית ארוכה. טובה לטיפול בסוכרת, מונעת מחלת כליות ומרפאה מחלות מעיים.

  • כרוב לבן
    כרוב לבן

    כרוב לבן אורגני - הכרוב ידוע כמקרר, מרגיע גירויים, משכך כאבים, מזין, מסלק רעלים ומשלשל מתון. הכרוב עשיר במינרלים כגון סידן ואשלגן, גופרית, סילקה, מגנזיום וברזל. כמו כן בוויטמינים A, B, C ו-E. בנוסף ידוע כמונע מחלות

  • אספרגוס
    אספרגוס

    אספרגוס אורגני מלא בוויטמינים מינרלים וברזל ואנחנו מגדלים אותו פה קטיף טרי כל יום

  • קייל
    קייל

    פצצת בריאות , מכיל סיבים תזונתיים, נוגדי חמצון, רכיבים נוגדי דלקת ורכיבים אנטי סרטניים.

  • בק צ'וי
    בק צ'וי

    בק צ'וי או באק צ'וי שייך למשפחת הלפת ירק
    בעל טעם עדין מאוד שאוהב בישול קצר מכיל סידן , חומצה פולית וויטמיני K A C B6 מעולה אפוי בתנור נהדר כתוספת לסלט ומככב במוקפצים האסייתים

  • חסה סלנובה ירוקה/סגולה
    חסה סלנובה ירוקה/סגולה

    חסה מהווה מקור נהדר לאנרגיה, סיבים תזונתיים ושלל ויטמינים ומינרלים כדוגמת: סידן, ברזל, מגנזיום, זרחן, אשלגן, אבץ, נתרן, ויטמיני A, B (כולל חומצה פולית) C, E ו- K.

דילוג לתוכן