תרנגולת אורגנית לעומת תרנגולת רגילה

עוף אורגני הוא עוף שגדל ללא זרזי גדילה, העוף גדל בדרך טבעית ומגיע למשקל של עוף בוגר לאחר כחדשיים. לעומת זאת עוף רגיל מקבל זרז גדילה ומגיע למשקל של עוף בוגר לאחר כחודש.

אנטיביוטיקה בעופות

גידול אורגני הוא ללא כל אנטיביוטיקה לאורך כל הגידול .עוף אורגני שחי חיי רווחה בטבע וניזון בתזונה בריאה לא נוטה לפתח מחלות זיהומיות. אנחנו מקפידים על ניקיון הלול, ועל תנאי הגידול. לעומת זאת גידול רגיל החוסך במרחב המחייה של התרנגולות וחוסך באיכות תזונתם מחוייב להשתמש באנטיביוטיקה על מנת למנוע מחלות.

תזונת העוף האורגני

תזונה אורגנית המבוססת על זרעים אורגניים לא מהונדסים. בנוסף התרנגולות מסתובבות בשטח מרעה ויכולות לנקר באדמה וללקט את שהטבע מציע , לעומת עוף רגיל שניזון מקמח עצמות….תנאי המחייה שאנו מספקים מורידים את רמות הסטרס, תורמים לחוסנן, אין שאריות תרופות בעוף, ובשל העובדה שהן בתנועה הן בריאות יותר ובעלות אחוז שומן נמוך יותר.

תזונת התרנגולת שאנחנו מגדלים היא תזונת זרעים אורגניים. תזונה זו יקרה פי כמה וכמה מקמח העצמות שממנו ניזונות תרנגולות רגילות. בנוסף לכך זמן המחייה של תרנגולת אורגנית הוא כמעט כפול מזמן המחייה של תרנגולת רגילה, ההבדלים בסוג המזון ואורך המחייה מתבטאים במחיר.

כי כולנו חלק מהטבע

גידול אורגני מתחשב גם בסביבה ומונע נזקים לאדמה, למים, ובדרך ישירה גם לבעלי החיים בטבע… שדות קונבנציונליים מרוססים בחומרי הדברה גורמים להרעלת נברנים, וכשאלו נטרפים על ידי בעלי כנף אנחנו מגלים נשרים ובזים מורעלים.

רק בריאות לכולנו